Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/printstand/public_html/plugins/content/joomlapage/joomlapage.php on line 65
همه چیز در مورد چاپ استند تبلیغاتی و غرفه نمایشگاهی
چاپ این صفحه

همه چیز در مورد چاپ استند تبلیغاتی و غرفه نمایشگاهی

 

استند نمایشگاهی و تبلیغاتی

 

 چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی، ابزاری برای تبلیغ می باشد که بسیار کارآمد است. به طور کلی انواع استند تبلیغاتی رونق بسیاری یافته است. معمولا از استندها در سازه های نمایشگاهی با هدف نمایش در نمایشگاه ها استفاده می شود. استندهای ایکس، استند کانتر، استند پلات و لمینیت، استند نمایشگاهی، استند رول آپ و استند پاپ، استند بنر و استند جا کاتالوگی و استند جا بروشوری از مهم ترین انواع چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی می باشند که در ادامه معرفی خواهند شد.

 

    

 

 

 

  

نوع استند
قیمت (تا 10 عدد)
قیمت (بیشتر از 10 عدد)          
 استند 200* 90پایه فلکه‌ای
+کتد و لمینیت 

75000

70000

استند 70*160پایه فلکه

+کتد و لمینیت 

62000

57000

استند 90*200 پایه فلکه‌ای

+بنر Outdoor 

42000

40000 

استند 90*200 پایه فلکه‌ای

+بنر Indoor  

50000

45000

استند رومیزی 30*40

6000

4500

  •  پایه و بدنه‌ی تمام استندها از فلزی بوده و تا سه ماه ضمانت تعویض در صورت خراب شدن فنر دارند.

  • .قیمت‌ها به تومان بوده و قیمت سفارشات تعداد بالا توافقی است

  • در صورت چاپ روی سولیت یا پی وی سی مبلغ 20000 تومان به قیمت اضافه می‌شود

  • به دلیل نوسان زیاد در قیمت مواد اولیه در قیمت استند در جدول فوق به روز نیست. برای اطلاع از قیمت روز و محاسبه انلاین قیمت استند به سایت فوری چاپ مراجعه بفرمائید.

*******************************************************************************************************************************************************

معرفی چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی

ابزاری مهم برای تبلیغات می باشد که تاثیر خوبی در این زمینه داشته و بسیار کارآمد است. امروزه در مکان های مختلفی از جمله معابر، داروخانه ها، نمایشگاه ها، فروشگاه ها، سالن های کنفرانس و دفترها و شرکت های مختلف، این استندهای نمایشگاهی را می توانید مشاهده نمایید. استندهای موجود در بازار تنوع بسیار زیادی دارند که می تواند با توجه به نیاز مشتری و نیز هدف او، بهترین استند را طراحی و چاپ نمود. در واقع استندها نوعی سازه قابل کاربرد در غرفه سازی و غرفه آرایی می باشند که می توان در فروشگاه ها نیز برای معرفی محصولات آن ، از آن ها استفاده نمود.

 

استندهای نمایشگاهی با تنوع بالا در نمایشگاه ها کالاها و خدمات موجود را به مشتری های گرامی معرفی می نمایند. در زمینه چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی، این استندهای نمایشگاهی بر خلاف کوچک بودن آنها، تاثیر بزرگی در معرفی محصولات دارند. همچنین قیمت پایین، تبلیغ گسترده و تولید سریع از ویژگی های استندهای رومیزی، استند پاپ آپ و استند رول آپ می باشند. یکی دیگر از ویژگی های برتر چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی این می باشد که سازه های نمایشگاهی به راحتی قابل حمل می باشند که در این مورد استندهای پاپ اپ، جا کاتالوگی، جا بروشور و استند ایکس دارای کیف های مخصوص برای جابه جایی این استندها می باشند. علاوه بر این نصب هر مدیای دلخواه بر روی استندها نیز از ویژگی های استندها به شمار می‌آید، استند پلات، لمینت، بنر، رول آپ و په په از جمله این استندها می باشند.

بررسی کلی استندها

در کل استند محیط های داخلی را indoor banner و استند فضاهای باز را  outdoor banner نامگذاری می کنند. استند پرتابل نیز نامی برای نوعی از استندها می باشد که به علت سبک بودن آن ها و البته راحتی در جابه جایی، این نام را انتخاب کرده اند. همانطور که اشاره شد چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی برای مکان های عمومی از جمله نمایشگاه و نیز فروشگاه مناسب است، استند محصولات نیز دارای محصول خاصی می باشد که با طراحی زیبا آراسته شده است. استندها در زمینه تبلیغات و فروش کمک زیادی به بازاریابی کرده اند، زیرا یک استند زیبا، توجه همه افراد را به خود جلب می نماید. شرکت های تبلیغاتی متنوع و بسیاری در زمینه چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی فعالیت دارند و طرحی زیبا و خوشرنگ برای محصولات به کار می برند. در ادامه در رابطه با چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی توضیحات کامل تری به شما ارائه خواهد شد.

 

چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی چه کاربردی دارد؟

وقتی هدف معرفی کالا یا محصولی باشد، قطعا استفاده از استند تبلیغاتی گزینه مناسبی می باشد. استندها بیشتر در فروشگاه های مختلف، هتل، مرکز خرید، نمایشگاه و کنفرانس مشاهده می شوند که دلیل آن را نیز می توان خرید افراد در این مکان ها دانست.

 

مزایای استندهای تبلیغاتی فروشگاهی و نمایشگاهی

در میان انواع چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی، استندهای تبلیغاتی، نمایشگاهی و فروشگاهی مزایایی دارند که شامل موارد زیر می باشند:

استندها را می توان در فضای داخلی یا خارجی استفاده نمود.

استند رول آپ گردان را می توان بصورت دوطرفه چاپ کرد.

استندها ارزان تر می باشند.

حمل و نقل آسان و نصب سریع نیز از ویژگی های آن ها است.

طراحی ساده داشته و با تخصص کم قابل تغییر می باشند.

سایز استندها در چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی قابل تنظیم است.

استندها را می توان در سایز خاص تولید نمود.

فرم استندها تنوع بالایی دارد و طرحی که مشتری بخواهد را می توان تولید کرد.

طراحی چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی با توجه به نیاز مشتری تفاوت دارد.

 

چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی به چه شکلی انجام می شود؟

به طور کلی اندازه های معمول برای انواع استندها، ۲۰۰×۹۰ و ۶۰×۱۶۰ سانتی متر است. در مورد چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی باید توجه کرد که هر استند محصول طراحی متفاوتی با انواع دیگر استندها دارد. در مورد استند پلات و لمینت، ابتدا با نرم افزاری مثل فوتوشاپ، کورل یا غیره این طراحی انجام شده و سپس توسط دستگاه پلاتر، استند مربوطه چاپ می شود و با دستگاه لمینیتور، لمینت می شود، در نهایت نیز چهار گوشه آن توسط دستگاه پانج زن، پانچ خواهد شد تا بتواند روی میله های استند قرار بگیرد.

چاپ استند بنر 

برای چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی، چاپ بنر راحت تر است و قیمت مناسب تری نیز دارد. برای این استند، طرح مورد نظر مشتری با دستگاه چاپ می شود و بعد روی پایه استند قرار می گیرد. مهمترین عامل در قیمت استندها، کیفیت میله استفاده شده در آن ها می باشد که باعث می شود قیمت استند تغییر کند. هرچه میله ای که استفاده می شود کیفیت بهتری داشته باشد، در نهایت قیمت استند نیز بالاتر خواهد رفت.

 استند تبلیغاتی و نمایشگاهی

تاثیر کیفیت چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی در میزان فروش محصول

معرفی محصولات شرکت ها می تواند توسط ارائه لیستی از خدمات با چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی به مشتری ها ارائه شود. کیفیت چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی بسیار مهم می باشد و کیفیت کم ممکن است اهداف شرکت ها را به شکل اشتباه نشان دهد، زیرا مشاهده یک چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی با کیفیتی نا مناسب باعث می شود که مشتری به محصول شرکت نیز بدگمان شود. پس انتخاب مجری مناسب برای چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی بسیار اهمیت دارد. کیفیت پایین در چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی تاثیر مهمی برای انتخاب های مشتری دارد که در کنار قیمت مناسب، باید بازدهی خوبی نیز داشته باشند.

معرفی سازه های نمایشگاهی و انواع چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی در واقع سازه هایی می باشند که در نمایشگاه ها برای تبلیغات و معرفی یک محصول و یا شرکت استفاده می شوند. این سازه های نمایشگاهی انواع مختلفی دارند که در زیر به مهم ترین آن ها اشاره خواهد شد. قیمت استند در هر کدام از موارد زیر متفاوت می باشد.

استندهای فروشگاهی

استندی مناسب برای سوپرمارکت ها و دیگر فروشگاه هایی که خرید از آن ها به شکل خرده فروش می باشد. این نوع چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی برای ترغیب کردن مشتری ها به خرید در این مکان ها می باشد. معمولا جای نگهداری آن ها در کنار پیشخوان می باشد تا مشتری را هنگام انتظار در صف، به تماشای آن ها ترغیب نماید. استندها به طور معمول به شکلی ساخته می شوند تا راحت به شکل ایستاده قرار گیرند. بیشتر استندهای کوچک در مغازه هایی که ارقام کوچک به فروش می رسانند، دیده می شوند. استندهای بزرگ نوع دیگری برای چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی می باشند که کالاها را درون آن ها قرار می دهند و مشتری را هنگام خرید بیشتر وسوسه می نماید. در مکان های دیگر مثل پمپ بنزین، استندها به شکل های پرچم، پلاکار، سپیند و وسایلی دیگر به کار می رود. استند ایستاده تبلیغاتی  نیز برای افزایش فروش کالاهای حراج به کار می روند. دیگر انواع چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی دارای نشانه و قفسه می باشند که در جلب نظر مشتری ها نقش بسیار زیادی دارند.

استندهای دائمی

استندهای تبلیغاتی موقت همیشه برای مغازه ها مناسب نیستند و در این مواقع استندهای دائمی جایگزین بهتری می باشند. در ساخت این استندها از مواد محکم مثل پلاستیک، چوب و سیم به کار می رود که دلیل گران بودن این استندها نیز مواد به کار رفته در آن ها می باشد. این استندها معمولا برای فروشگاه های آرایشی استفاده می شوند و اکثر مواقع کاربرد آن ها برای نمایش محصولات نمونه فروشگاه می باشد.

استندهای پشت ویترین

این استندها را می توان با ارزش ترین استندها در مراکز خرید دانست زیرا در جذب مشتری ها از پشت ویترین نقش دارند. پوسته های ساده برای ویترین ها و استندهای پیچیده در ویترین آژانس های هواپیمایی و نیز کافه رستوران ها استفاده می شود همگی جزء این استندها می باشند.از انواع این استندها می توان به استندهای ایکس، کراس، متغیر، فلکه ای، رومیزی، AAA5 و غیره اشاره نمود (قیمت استند ایکس و دیگر استندهای این گروه نیز متغیر می باشد).

استند پوستر: این استند نیز با هدف تبلیغات و پوسترهای نمایشگاهی در سه مدل ارائه می شود. 

استند جا کاتالوگی: با توجه به نام گذاری این استند، هدف از آن چیدن برخی موارد نظیر، کاتالوگ، مجلات و بروشور می باشد.

استند لایت باکس: جعبه‌ای نورانی است که انواع مختلف دیواری، ایستاده دارد. این استند  می تواند برای هایلایت کردن پوستر و یا طرح گرافیکی به کار رود.

استند رول آپ: استندی تبلیغاتی که به شکل رول ساخته می شود. در واقع استند ورل آپ، استندی می باشد که به شکل گردان باز و بسته می شود و دارای یک موتور برای بالا و پایین آمدن آن می باشد.

استند کانتر و استند بنر

استند کانتر ابزار تبلیغاتی دیگری می باشد که در نمایشگاه، لابی، غرفه و ... استفاده می شود. میز کانتر یک رکن اصلی برای غرفه های نمایشگاهی است که می توان برای نصب چاپ استفاده شود و البته حمل آن نیز آسان است. داشتن قفسه برای نگهداری کاتالوگ و نمونه های محصول نیز از دیگر ویژگی های این میزها می باشد.

استند بنر برای ارائه دادن یک پیام تبلیغاتی با شکلی هنری از بنر استفاده می شود. طراحی بنر شبیه پوستر می باشد که پیام تبلیغاتی را به شکل طرحی هنری به مخاطبان ارائه می دهد. همچنین به کار بردن جملاتی زیبا با ظاهری خوب بر روی بنرها برای اهداف تبلیغاتی می باشد.

معرفی استند پاپ آپ در چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی

استند پاپ آپ بهترین گزینه برای مواردی می باشد که خیلی دیر به فکر آماده سازی نمایشگاه افتاده اید و می خواهید در زمان باقی مانده غرفه ای به شکل خوب و با هزینه مناسب آماده نمایید. این استند بنایی با حجم کم و سبک پروفیلی می باشد که بعد آن قابل تنظیم می باشد تا بتوانید پوستر را بر روی آن نصب کنید. در این استند می توان از پروژکتور برای نورپردازی استفاده کرد تا نوری در جهت پاپ آپ باعث افزایش جلوه آن و در نتیجه جذب بیشتر مشتری ها شود. مهم ترین مزیت پاپ آپ راحتی نصب آن می باشد و پس از استفاده نیز قابل حمل در یک کیف می باشد تا حجم کمی را بگیرد. 

پس از آن استند پاپ آپ می تواند برای نمایشگاه های بعدی، همایش ها و سمینارها و دیگر کنفرانس ها نیز استفاده نمود. جایی که استند پاپ آپ نصب می شود، اشخاص زیادی در رفت و آمد می باشند و قطعا بر روی تصویر تامل خواهد داشت، در نتیجه تصویر روی این استند باید بسیار دیدنی باشد تا در کمترین زمان، توجه هر فرد را به خود جلب نماید و هدف اصلی از تصویر را نیز منتقل نماید. اندازه بزرگ استند پاپ آپ دلیل خوبی برای این می باشد که تصویر انتخابی حتما کیفیت خوبی داشته باشد تا در این ابعاد استند نمایشگاهی طراحی استند نمایشگاهی، وضوح خوبی داشته باشد و خروجی آن نیز مناسب باشد. تصویر روی پاپ آپ باید شامل: نام مارک و لوگوی شرکت و معرفی محصول باشد. رنگ روی این استند می تواند با رنگ های سازمانی چاپ شود.

 

 معرفی استند رول آپ در چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی

استند رول آپ دارای یک موتور متحرک و گردان می باشد که گاهی به شکل گردان و گاهی نیز تنها بالا پایین شده و توسط میله ای در پشت آن ثابت می شود. استند رول آپ دارای انواع گردان و ثابت می باشد. رول آپ قیمت بالاتری دارد و شاید علت کمتر جا گرفتن آن باشد. استند رول آپ را می توان سبک ترین استند در میان چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی نامید که سایزها و شکل های مختلفی دارد. همچنین برای چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی، استند رول آپ بسیار مناسب و اقتصادی می باشد و نیز حمل و نقل و نصب آسان این استند نیز آن را محبوب نموده است. استند رول اپ همچون شناسنامه ای می باشد که افراد با نگاه کردن به این استند می توانند با شما و کار شما آشنا شوند.

انواع استند رول آپ برای چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی

رول آپ استند ساده یک طرفه :از پایه ای سبک افقی و یک پایه عمودی تشکیل می شود و طرح توسط فنر روی پایه جمع می شود.

رول آپ استند ساده دو طرفه :این قابلیت را دارد که دو طرح مختلف پشت در پشت بر روی آن نصب گردد، در این مورد نیز فنر جمع شده وجود دارد.

رول آپ استند پایه پهن :پایه پهنی داشته تا دارای حفظ تعادل بیشتری باشد و طرح را می توان در ابعاد بزرگتری بر روی آن چاپ نمود. 

رول آپ استند گردان :این رول آپ دارای موتور می باشد و در نتیجه این قابلیت را دارد که طرح چاپ شده را بتوان به گردش در آورد. در نتیچه طرح چاپ شده بزرگ، مطالب را راحت تر و بهتر به نمایش خواهد گذاشت تا بیشتر جلب توجه نماید.

استند رولاپ تبلیغاتیاستند رولاپ تبلیغاتی

 

 نکات مهم در چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی

برای چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی، داشتن تخصص الزامی می باشد که استفاده از مهارت متخصصان این حرفه ضروری است.

رنگ انتخابی در چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی را با توجه به فعالیت شرکت انتخاب می کنند. مثلا برای شرکت محصولات غذایی، بهترین حالت استفاده از رنگ های قرمز، زرد و نارنجی می باشد.

انتخاب رنگی مناسب در چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی در آغاز کار و استفاده از این رنگ تا انتها، باعث جای شدن بیشتر در ذهن بینندگان می شود. یک مثال خوب در این زمینه شرکت ایرانسل می باشد که رنگ زرد را از ابتدا برای تمام فعالیت های خود انتخاب نمود و تا کنون توانسته است موفقیت خوبی نیز کسب نماید.

به کارگیری متن های زیبا و جملاتی خاص کمک زیادی به موفقیت چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی می نماید. زیبایی بیشتر استند، تاثیرگذاری آن را تا میزان بسیار زیادی افزایش خواهد داد.

استفاده از لوگوی شرکت در طراحی چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی از دیگر موارد مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

استفاده از متون مختلف برای معرفی محصول در چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی امری معمول می باشد. برای تاثیرگذاری بیشتر می توان از فونت های مختلف استفاده نمود تا استند شما زیباتر شود.

در ضمن برای افزایش زیبایی چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی می توان از تصاویر گرافیکی منحصر به فرد استفاده نمود که با فعالیت شرکت شما تناسب کافی داشته باشند.

در پایان لازم است به این نکته نیز اشاره شود که انتخاب شرکت و مجموعه مناسب برای ارائه این استند ها بسیار انتخاب مهمی می باشد . مجموعه ما با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان در این زمینه ارائه دهنده انواع استند ها و خدمات چاپ به شما عزیزان می‌باشد.

مجتمع چاپ و تبلیغات مهرگان رسانه با بهره گیری از تجربیات فراوان تمامی نکات قابل توجه در این زمینه رعایت نموده و بهترین محصولات را با قیمتی مناسب و با کیفیتی مطلوب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

جهت اطلا از قیمت محصولات و انواع استند اینجا کلیک کنید.